fredag 31 augusti 2012

Grattiskort

Hej på Er!
Här kommer mitt allra första DT-inlägg i vår alldeles nya blogg - jättekul!

Jag har sällan en mängd med kort på lager här hemma men nu har jag i alla fall några efter jag suttit och skapat en del tillsammans med goda vänner :)
 
Med ursnygga mönstrade papper och matchande dekorationer från My Minds Eye så har jag gjort det här kortet till mitt "kortlager".
Grattiskort kan man ju aldrig få för många av, eller hur!?
 
 
Basen till kortet är gjort av cardstock och sedan har jag skurit ut två stycken halvor med min Big Shot och använt mig av Spellbinder dies *älskar dem*
Under den ursnygga brad'en klippte jag ut två cirklar i olika storlekar och satte fast under.
Klippte till två vimplar som jag fäste och gnuggade sedan fast ordet GRATTIS med rub-ons.
Voila! Klart!
 
Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
My Minds Eye - Miss Caroline - Howdy Doody Brads
Clearsnap - Fluid Chalk - Charcoal

DT-Helena
 

1 kommentar: