lördag 1 september 2012

Presentation av Lisa

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och presentera mig på den nya fina bloggen! Jag är alltså en av Scraphusets designers.

Jag heter Lisa Hellström och bor i Sollefteå. En snart 40-årig kvinna i sina absolut bästa år. Man har sina bästa år jämt för den delen, tycker jag jag i alla fall. :) En make, två barn och dvärgpudeln Tindra är de som tillhör familjen. De får agera fotoobjekt, men jag scrappar lika gärna, eller ibland hellre, bilder på natur och andra händelser i mitt liv.

Jag gör en del kort med, och ibland slår jag på stort och altrar någon grej. Mera sällsynt med den varan skall jag dock erkänna.

Jag har scrappat sedan 2001. Börjde med ett enkelt startpaket från Panduro. Shoppade vidare från USA. Intresset var fött!:)

Jag scrappar i en enkel romantisk stil med raka kanter.





 Det var lite om mig det! På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar