måndag 3 september 2012

Ytterligare ett grattiskort

Jag fortsätter på temat för mitt förra inlägg, nämligen att visa ett grattiskort. Det är så härligt att ha grattiskort redo när det är någon som fyller år eller om man får en beställning på ett sånt.
 
Jag gillar verkligen My Minds Eye och deras papperskollektioner och matchande tillbehör.
 
Av samma papper som förra kortet gjorde jag ett annat grattiskort som jag tänkte visa idag:
 

Tycker det är så härliga färger på de här papprena och de är så lätt att skapa med också. Lite mönstrat papper, en vimpel, knapp och så till sist lite bokstäver och så är det klart!
 

Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
Clearsnap - Fluid Chalk - Charcoal
Papermania / Dovecraft - Svart alfabet
Privat - kraftigt snöre

DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar