torsdag 15 november 2012

Ett litet julkort bjuder jag på idag.

Julen är hääääääääääääär. Nej, inte ännu, men snart så! ;-)
Har passat på att göra några julkort, inte för att jag någonsin skickar dem, 
men de kan vara bra att ha. Vem vet, ibland slår ju blixten till.



Jag använde beige cardstock samt de makalöst fina papperna från Maja Design, Julen är här - Gnistra. Jag använde även den lilla remsan längst ner på papperet. Jag gillar när man kan nyttja precis allt! Rispade med en Edge scraper och färgade in med Distressdynan Walnut Stain, min absoluta favorit. Avslutade med lite Guldigt glitterlim. :)


Stämpeln och masken jag använt är privat.

Ha en bra dag!! 

Lisa

1 kommentar:

  1. kan ni inte lägga till följar-knappen på bloggen så jag får inläggen i min feed? Snäääälla? ;)

    SvaraRadera