onsdag 12 juni 2013

Hello!

I måndags var jag och ett gäng med goa arbetskamrater (från förskolan o fritids där jag jobbar en dag i veckan) ute och åt middag tillsammans.
 
Vi besökte Gerdals Strutsfarm och kikade först på de härligt ståtliga djuren som nyfiket sträckte fram huvudet mot oss under tiden som maten tillagades åt oss. Jag beställde den mest fantastiska strutsfilé med klyftpotatis och till det serverades en ruskigt god madeirasås - så otroligt gott och välkomponerat!
 
Fort som ögat så åkte jag hem, förde över alla foton till datorn och skrev ut ett av dem. Jag skrev ut fotot på vanlig vit cardstock från Bazzill - tycker det ger en härlig känsla av canvas.
 
 
Jag tycker strutsar är så otroligt fula och lite skrämmande på ett sätt men fantastiskt vackra och läckra på ett annat sätt.
 
Jag har använt mig av följande produkter från Scraphuset:
Prima Say it in Chrystals - Circle Clear
Bokstäver och datumstämpel privat
 
Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar