måndag 26 augusti 2013

Kissemissar

I vår familj finns två underbara och gosiga kissemissar. Kissemissar som gärna hittar på lite bus ibland, precis som man ska göra om man är en katt :)
 
Jag vet inte vad det är med katter och kartonger men finns det en kartong (eller påse) någonstans så måste den ju naturligtvis utforskas...
 
Här har våra katter, Doris och Alice, börjat utforska kartongen som står i köket :)
 
 
Samtliga papper är från Pion Design (lite äldre kollektioner men som fortfarande finns i butiken), titeln är Prima Marketing klistermärken samt chipboardknappar från My Minds Eye.

 
Jag tycker det är kul och praktiskt att kunna blanda olika tillverkare på papper och dekorationer när jag skapar.

 
(Tagen samt bandet är privat, likaså hjärtstansen.)
 
Jag har använt mig av produkter som finns hos Scraphuset.

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar