söndag 24 november 2013

Gott med fika vid sjön

 I slutet av oktober arrangerade vår scrapförening HighCoastScrap, som finns här i stan, en stor pysselträff.
 
Under helgen anordnades ett flertal tävlingar och jag deltog i flera av dem. Med den här layouten vann jag faktiskt andra pris i en tävling där man skulle skapa efter recept vilket förvånade mig stort. Men ack så kul!
 
Fotot är på min systers yngsta son som tyckte det var så gott med fika när vi var ute och cyklade en sommardag.
 
 
Den stora tag'en är från Prima och även den svarta blingpilen. Har fått dille på blingdekorationerna från Prima som säkert märkts på mina senaste alster som jag visat upp :)
 
Material jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar