söndag 12 oktober 2014

Vackra ljung!

Ibland skapar jag som bäst när jag använder mig av äldre papper, layouten jag visar idag är inget undantag.
 
Att använda papper och dekorationer från en hel drös olika tillverkare tycker jag om också - så smidigt!
 
Med papper från Kaiser, blommor från Prima tillsammans med underbara "bling" i trä från My Minds Eye och bokstäver från Basic Grey samt stansar från Martha Stewart så blev min layout så här :)
 
 
Jag är så svag för svagt mönstrade papper som är enkla att använda, jag använder de gärna till bakgrunder istället för cardstock. Det här pappret med rutmönster skulle jag gärna använda mig av som det är istället för cardstock.
 
Material jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar