måndag 10 november 2014

City of Bangkok

 
För nästan precis 1 år sedan var jag i Bangkok, Thailand, på väg hem efter en fantastisk resa till Phnom Penh i Kambodja och Hua Hin i Thailand. Vi åkte med jobbet för att besöka missionärer från vår stad och en missionskonferens.
 
På väg hem tog vi några dagars semester och utforskade Bangkok och det var en fantastisk stad på många sätt. En av de saker vi gjorde var att besöka Baiyoke Tower som är Bangkoks högsta byggnad (närmare 400 meter hög) vilket jag bloggar om idag.
 
 
Utsikten från toppen av Baiyoke Tower var fantastisk och alla ståtliga och höga byggnader såg ut som små legoklossar där nere på marken.
 
 
Jag har skapat min layout av papper från Pion Design och använt mig av bl a glittriga Thickers till titeln. Skar ut en tag som jag fäste på fotomattan och skrev dit datumet på besöket. Älskar ruggiga kanter runt det mönstrade pappret och även att smutsa ner dem med chalks. Här i färgen "Dark Brown"
 
Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar