lördag 12 november 2016

Julkort med dies från Rox Stamps och Maja Design

Hej i vinterkylan!

Idag har vi -14 grader och det känns faktiskt lite motigt att bege sig ut i kylan. Men jag har inget val. Hundmat måste inhandlas, och något lördagsgodis vill nog pudeln ha med. När jag kommer hem skall jag dock pyssla! Har ju så fint material som ligger och väntar på mig. :)

När jag var uppe i Örnsköldsvik passade jag på att göra ett enkelt och snabbt julkort med de dies jag köpte på plats av Anette. Jag gillar lager på lager, speciellt om man bara behöver stansa och klistra ihop, med en superfin effekt som resultat.



Papperna kommer från ett 6x6 inch block från Maja Design - Home for the Holidays. Du finner det här. Perfekt att bara klippa ner i den storlek man behöver. De matchar alldeles utmärkt med. Klipp, eller stansa och klistra ihop!

Visst är det fint med alla renar och rådjur som nu är på modet inom både heminredning och scrapbooking. Jag älskar dem alla!! :)


De fina diesen från Rox Stamps har Anette i butik och jag tror de är på väg upp i webbshoppen inom kort med. :) Dessutom några nyheter!


 
Ha en fin lördag!!
 
Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar