söndag 5 februari 2017

Love - layout

 
Hejsan!
 
Idag visar jag en layout jag gjorde för ett tag sedan då vi var några pysslare som träffades en hel dag. Otroligt kul och jag var osedvanligt produktiv. Brukar få väldigt lite gjort då vi träffas så där, men denna gång small det till med flera layouter och kort. Skoj!
 
Vi skall göra om det, men när vet jag inte. Det är ju det där med tid liksom.
Den är ju för det mesta en bristvara. ;)
 
 
 
 
Pion Designs nya serie Tee Songbirds Secret är så söt! Nuvo mousse användes så klart tillsammans med en stencil. Den torkar verkligen fort om man jämför med Heavy gesso! Jag har nästan blivit beroende av den. Bakgrunden målades med clear gesso och inkades in  med olika distresser.
 
 
 
 
Jag har även embossat hjärtat, som jag stansade ut från Spellbiders dies, samt stämplat med Reprints fina hjärtstämplar.


Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar